Kundecenter

BRANCHENS BEDSTE KUNDECENTER ALDRIG LÆNGERE VÆK END ET KLIK MED MUSEN!

Hos mediaConnect ved vi at ingen løsning er stærkere end den hjælp og service du kan få efter løsningen er implementeret og du skal igang med at bruge den. Der er ikke noget værre end at køre fast i et system og ikke have nogen muligheder for at få hjælp til at komme videre. 

Derfor har vi valgt at alle vores løsninger inkluderer fri support - både på brugen af systemet samt indledende teknisk fejlfinding. Dette er din garanti for altid at få det optimale ud af din løsning.

KUNDECENTER OG SUPPORT:

Kundecenter hos mediaConnect er helt enkelt. Har du spørgsmål til din løsning, brug for hjælp til anvendelsen af den eller er der knas med teknikken, skal du blot kontakte os via vores helpdesk system. Her har du mulighed for at oprette en supportsag til vores kundeservice medarbejdere, hvad enten du ønsker at bestille et telefonopkald eller oprette en sag der beskriver dit problem, bliver du guidet igennem. Herefter sørger en af vores dygtige kundeservice medarbejdere for at du får den fornødne service.

Kundecenter:

  1. Gå ind på www.mediaconnect.dk/kundecenter/support
  2. Vælg om du vil oprette en "Ny sag" eller "Om du vil se en eksisterende sag"
  3. Udfyld formularen med de relevante oplysninger og klik "Send"

Jo flere ting du udfylder, jo bedre er vi klædt på til at hjælpe

Din sag er nu blevet oprettet og du vil blive kontaktet af vores kundecenter.

Mailhosting:
Har du brug for hjælp til din mailhosting, skal du kontakte vores samarbejdspartner på telefon +45 7877 0700

 
ØVRIGE HENVENDELSER:
Henvendelser som drejer sig om salg, faktura, bogholderi eller andet henvises til telefon: +45 7025 5585 eller mail: info@mediaconnect.dk