Digital selvbetjening

Fleksibel og brugervenlig digital betjening

I vores brugervenlige digitale selvbetjeningsplatform kan man enkelt og fleksibelt opbygge en lang række selvbetjeningsløsninger, som f.eks. interaktive selvbetjeningskiosker, bestillings- og betalingssystemer, produktberegnere og -konfigurationer, digitale skemaer eller værktøjer til trivselsmåling, tilfredshedsmåling eller statistikopsamling.

Fleksible standardværktøjer som kan tilpasses
Alle vores fleksible selvbetjeningsløsninger er baseret på standardfunktionalitet og værktøjer, som let kan specialtilpasses specifikke krav, ønsker og behov. 

Virtuel eller fysisk betjening
Med en digital selvbetjeningsløsning vælger du selv, om dine brugere skal have adgang til servicen 24/7 via web og mobil app, eller om den stilles fysisk til rådighed på en lokation via en interaktiv touchskærm.

Optimér arbejdsgangene og frigør ressourcer
Med en digital selvbetjeningsløsning er man ikke afhængig af personlig betjening og besværlige manuelle arbejdsgange. Brugeren kan udføre opgaven, når der er behov for det, og forretningsgange og processer kan digitaliseres og optimeres, så der frigøres værdifulde ressourcer.

Skab sammenhængende løsninger
Med en digital selvbetjeningsløsning har du mulighed for at samle flere services i samme betjeningsløsning på tværs af fagområder eller afdelinger. Dermed får dine brugere mulighed for hurtigt og effektivt at løse flere opgaver i samme arbejdsgang.

BOOK EN 360°
ANALYSE

KLIK HER
 

BOOK ONLINE MØDE

KLIK HER
 

BESTIL
DEMO

KLIK HER
 

DOWNLOAD
E-BOG

KLIK HER