WAYFINDING PÅ PLEJECENTRE I VIBORG KOMMUNE

I Viborg fik kommunen installeret deres første Wayfinding på ét af deres plejecentre. Man var så glade for den på stedet, at der i kommunen blev oprettet en projektgruppe, der skulle stå for at få implementeret en lignende løsning på de resterende 13 plejecentre. Vi blev hevet med ind i processen og har været med i idéudviklingen.

Løbende i idéudviklingen opstår der nye idéer og behov, som vi hurtigt får implementeret i de nye løsninger. Fx vil fire af plejecentrene gerne have tilkoblet mødebooking. Mødebookingerne kan ses i Exchange og er samtidig synlige på skærmen ved hovedindgangen. Hver gang der afholdes møder, behøver personalet nu ikke længere stå og vente på gæster. Gæsterne kan selv melde at de er kommet på skærmen og derefter får de at vide, hvor de skal gå hen.

Efter en tilpasningsprocess til de enkelte plejecentre, blev de resterende Wayfinding skærme rullet ud på de sidste plejecentre.

“Mega gode til at tage os i hånden, selv om man skulle være utryg, så tilbyder MediaConnect at undervise os. De er hurtige i supporten til at foretage rettelser.”
- Per Aastradsen, Centerleder

Nem selvbetjening og personalet bliver ikke afbrudt
Per Aastradsen, der er centerleder på Højvang og Pensionistgården, fortæller at de nye skærme først og fremmest gør det nemt for servicepersonale, som laboranter, postbud, Falck m.m. afinde den rette beboer.


At plejepersonales tid er sparsom, ved de fleste efterhånden, så de nye skærme gør at de ikke længere bliver afbrudt i deres arbejde. Ud over dette, så kan særlig pårørende følge med i, hvad der foregår af liv på de enkelte plejecentre, da der er implementeret et feed fra det enkelte stedets Facebook side. Derudover så synes han at skærmen er en pæn velkomst og giver liv.

Nyheder og cases

WAYFINDING PÅ PLEJECENTRE I VIBORG KOMMUNE

I Viborg fik kommunen installeret deres første Wayfinding på ét af deres plejecentre. Man var så glade for den på stedet, at der i kommunen blev oprettet en projektgruppe, der skulle stå for at få implementeret en lignende løsning på de resterende 13 plejecentre. Vi blev hevet med ind i processen og har været med i idéudviklingen.

Løbende i idéudviklingen opstår der nye idéer og behov, som vi hurtigt får implementeret i de nye løsninger. Fx vil fire af plejecentrene gerne have tilkoblet mødebooking. Mødebookingerne kan ses i Exchange og er samtidig synlige på skærmen ved hovedindgangen. Hver gang der afholdes møder, behøver personalet nu ikke længere stå og vente på gæster. Gæsterne kan selv melde at de er kommet på skærmen og derefter får de at vide, hvor de skal gå hen.

Efter en tilpasningsprocess til de enkelte plejecentre, blev de resterende Wayfinding skærme rullet ud på de sidste plejecentre.

“Mega gode til at tage os i hånden, selv om man skulle være utryg, så tilbyder MediaConnect at undervise os. De er hurtige i supporten til at foretage rettelser.”
- Per Aastradsen, Centerleder

Nem selvbetjening og personalet bliver ikke afbrudt
Per Aastradsen, der er centerleder på Højvang og Pensionistgården, fortæller at de nye skærme først og fremmest gør det nemt for servicepersonale, som laboranter, postbud, Falck m.m. afinde den rette beboer.


At plejepersonales tid er sparsom, ved de fleste efterhånden, så de nye skærme gør at de ikke længere bliver afbrudt i deres arbejde. Ud over dette, så kan særlig pårørende følge med i, hvad der foregår af liv på de enkelte plejecentre, da der er implementeret et feed fra det enkelte stedets Facebook side. Derudover så synes han at skærmen er en pæn velkomst og giver liv.

BOOK EN 360°
ANALYSE

KLIK HER
 

BOOK ONLINE MØDE

KLIK HER
 

BESTIL
DEMO

KLIK HER
 

DOWNLOAD
E-BOG

KLIK HER